Producenci
Pytania i odpowiedzi

Czy dostarczacie zamówienia za granicę?

Z reguły nie realizujemy wysyłek naszych produktów za granicę ze względu na ich charakter i wymagania związane z transportem. Niemniej jednak, w wyjątkowych przypadkach możemy rozważyć taką możliwość.

Warunki realizacji zamówienia z wysyłką za granicę:

  1. Koszt dostawy w całości pokrywa zamawiający, bez względu na wartość zamówienia.
  2. Zamówienie jest realizowane na wyłączną odpowiedzialność klienta, co oznacza, że nie możemy zagwarantować jakości i świeżości produktów po dostarczeniu ich na miejsce.

W celu ustalenia szczegółów i możliwości realizacji takiej wysyłki, prosimy o wcześniejszy kontakt z naszą obsługą klienta.

 

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl